Bazı arkadaşlarım var haklısın dedikce benim hayatımda da söz hakkı olduğunu zanediyo çıldırıyorum. İlişkilerimi anlatıyorum herkesin bir düşüncesi var amk harbi aq kimse benim gözüm den bakmadığı için göremiyo gelmiş knk bu kadar düştün mü düşmüşsün diyo bunlar ağır cümleler ama farkında değil bride sen beni anlamadın ama sonra alıcaksın diyo bende çabuk manipüle ediliyorum galiba bu sefer kendi iliskimde sorun arıyorum. Cidden bazen şu haddini aşan yakın arkadaşlar biraz salın amk