Sevdiğin birşey var mı diye sorulduğunda şiir yazıyorum dediğimde kime ? Niye? Amaç ne ? Kime niye yazdığımı bilmiyorum ama içime sığmayan bu düşünceler, hislerim lan diyorum çok saçma yazma bırak! sanki bittip gitmiş gibi sonra bu kadar şiiri okuyup üzülüyorum cümlelere kendimden bir parça bırakıyorum kağıda bütün karanlığıyla sonra bana yazılan şiirleri o bilmeden okuyorum içimdeki karanlığı sanki bir başkasının ruhuna katmış gibiyim ama birşey yapmak da istemiyorum kalsın orda öyle, onun şiirleri sömürüyor benim şiirlerimin bütün güzelliğini yazık oluyor .