Melek

Melek
@memiusaa
Fazla tanımazsan iyi olurr zaqa.net/Meleksj
2007 li olup 19 yaşında misin denilince pekde mutlu olmuyoruz yaşıtlarımız abla diyo 😬 skdmsmdn
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyime sevda benim beni babam bile sevmedi
Yaşım; Biyolojik olarak 17 Resmiyete 16 İnsanlara göre 19 Ben neyim aq wkwwkks
Hayatın ne olduğunu 87 yaşındaki hasta artık ölmek istiyorum diye ağlarken anlıyorsun çokta kasmayın .