Bazı önerilere kapalıyım. Çünkü kimsenin kimseyi yönlendirmeye hakkı yok. Bu hayat benim ya da o hayat onun. Tutup da şunu yap şuraya git diye sıkılayamam kimseyi. Yol doğru yanlış... Diye bir tabir de doğru değil. Benim doğrum benim yanlışım benim için uygun senin için başka yol uygun. Kimsenin hayatının pişmanlığında parmağınız olmasın...