Melisa

Melisa
@memurem
Bazı konularda yaşı bahane eden insanların mezara yakın olduğunu düşünüyorum. Toprak çekiyor olmalı ki hayatın her alanında yaşının geçtiğini iddia ediyorlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı önerilere kapalıyım. Çünkü kimsenin kimseyi yönlendirmeye hakkı yok. Bu hayat benim ya da o hayat onun. Tutup da şunu yap şuraya git diye sıkılayamam kimseyi. Yol doğru yanlış... Diye bir tabir de doğru değil. Benim doğrum benim yanlışım benim için uygun senin için başka yol uygun. Kimsenin hayatının pişmanlığında parmağınız olmasın...
Kim koltuğunu sevdiyse yakın zamanda o koltuk üstünden kalktı. Her şeyin geçici olduğunu ne zaman anlayacak bazıları. Ego ve kibir öyle kırıcı ve çirkin ki.
Okuduğum kitabın yazarının resmini gördüm inanamadım. Benden de küçük olmalı yaşı görünüşe göre ama bu kitabı yazdığına göre en fazla yirmi beş diyebilirim.
Senin ruhunun bozulacağı vardır bahane olarak birini öne sürmek işine gelmiştir.