Hangi karakter böyle gizli severmiş? Hepsi apaçık sevmedi mi? Leyla oldu Mecnun oldu. Asuman bile oldu da bir bana mı ad koyamadı sevgili yazarım? Dede Korkut hikâyesi miyim ben? Ad almak için kahramanlık mı yapmam gerekiyor? Öyleyse güç ve olağanüstü yetkiler de istiyorum. Bu kadar sağır kalınmaz bir karaktere. Her karakterin kendine has bir özelliği muhakkak vardır. Benim payıma da acemi bir yazar düştü işte. Bu gidişle kendi hikâyemi yaşamak varken kendim yazacağım.