Eymen Talha

Eymen Talha
@menbu
İçinden sevmek kadar sevilmek de güzeldir. En güzeli de birine "Beni İçinden Sev" diyebilmektir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek zaman ayırmaktır, boş zamanları doldurmak değildir.
Alıntı
Yine aylardan kasım Sanki sende kaldı bir yarım Her nefesim her anım Sanadır canım 🍁🍁
Müzik
Fuzuli'ye sormuşlar: "sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi"? "sevmek"demiş; "çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın".
Yağmurun en güzel tarafı bu: herkes aynı derecede ıslanırken , ağlayanın gözyaşı belli olmuyor !