"Bir gün gelir de unuturmuş insan
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle
Saat on ikiyi vurduğu zaman
Beni unutma."
- Ümit Yaşar Oğuzcan
"Ne kötüdür insanın aklıyla, yüreği arasında çaresiz kalması...
Ne kötüdür an kadar yakın, bir asır kadar uzak olması..
Ve bilir misin; ne acıdır insanın bildiğini
anlatamaması.
ben deyip susması,
sen '' deyip ağlamaklı kalması..."
- NAZIM HİKMET