İNSAN zaman zaman aşık olabilir ama gerçek aşk karşıdakini sebepsiz sevmektir birisi sana aşkım,cicim dedi diye aşık olursan o gerçek aşk değildir. Bir de şu var hani biz türk milleti fal baltırırızya hani fallarda şu harfli kişi seni seviyor yok şu kişi yakında sana gelecek meselâ oda gerçek aşk değildir GERÇEK AŞK BEKLEMEYENDİR. GERÇEK AŞK SEBEPSİZ SEVMEKTİR. Birdebbiz türk milletinde borcumuz uymuyor yok burcumuz zıt düşüyor yav arkadaş burçlara kalsaydı Türkiye'nin yarışı evli ve mutlu yarışı bekâr ve mutsuz olurdu dediğim gibi AŞK SEBEPSİZ SEVMEKTİR