Biz, önemli olanın bir hedefe varmak değil, yolda olmak olduğunu bilenlerdeniz. Türkçede, durumun kötü olduğunu söylemek istediğimizde, "Hiçbir şey yolunda gitmiyor." dememiz bundandır. Çünkü asıl kötü olan hedefe varamamak değil, yolda ilerlememek, yoldan çıkmaktır.