Kimse eskisi gibi bir kişilikte büsbütün kalmaz. Zaman akarken, çevre değişirken, insanlar başka davranışlar sergilerken senin yıllar öncesinde olduğu gibi aynı kalma bir lüksün olmaz. Hayattan ve insanlardan tam bağımsız bir birey değilsin çünkü. Şaşırmak, hayrete düşmek ve yeni olaylarla yüz yüze gelmen de normal. Yaşamak tam anlamıyla budur, az öncenin biraz sonraya teslimidir.
✓Meselci