Biz de biliyoruz kimi nasıl üzeceğimizi…
Emir büyük yerden işte.
Diyor ki: ‘Ve li rabbike fasbir’…
Yaradan Rabbinin adına sabret.
Allah’ın vaadi haktır…
Elbette biliyor…
Ve lekad na‘lemu enneke yedîku sadruke bimâ yekûlûn.
Andolsun, onların söylediklerinden dolayı göğsünün daraldığını biliyoruz.
Bu yüzden;
“ La tahzen, innallaha me’as sabirin… Üzülme! Allah sabredenlerle beraberdir”
Unutmayın;
“Sabredenlere karşılıkları hesapsız verilecektir.”