Mesut Şener

Mesut Şener
@mesutsenertr
Ümmi kulum, İlmîm yok, amelim az... "innema eşku bessi ve huzni ilallah"
İçli bir ricadır bu; gönlünü berimde tut.. sen bana benden ötesin
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz de biliyoruz kimi nasıl üzeceğimizi… Emir büyük yerden işte. Diyor ki: ‘Ve li rabbike fasbir’… Yaradan Rabbinin adına sabret. Allah’ın vaadi haktır… Elbette biliyor… Ve lekad na‘lemu enneke yedîku sadruke bimâ yekûlûn. Andolsun, onların söylediklerinden dolayı göğsünün daraldığını biliyoruz. Bu yüzden; “ La tahzen, innallaha me’as sabirin… Üzülme! Allah sabredenlerle beraberdir” Unutmayın; “Sabredenlere karşılıkları hesapsız verilecektir.”
Alıntı
“Değerli bir yokluk ol, değersiz bir varlık olma”
Alıntı
Şair senden vazgeçtim demek istememiş. Şöyle bitirmiş yazısını. “Merhamet bilmeyen kalbinden öpüyorum. Benim seninle olan savaşım bitti. Gözlerin istediğine gülebilir. “ Ve devam eder… “Artık vazgeçtiklerim kadar özgürsün.”
Alıntı
“Göz yaşı tanrının sirli suyudur.”
Alıntı