Pek arkadaş canlısı olmayan bir üniversite öğrencisinin, hayatında ki boşluğu anlatarak kitap başlıyor. Daha sonrasında bu çocuk aşkla tanışır, yandıkça yanar, bu uğurda kendisinin dahi hiç tahmin etmeyeceği fedakarlıklar yapar. Kitabın finali, okuyucu açısından tatmin edicidir. Kitapda anlatmaya çalışılan duygu okuyucu tarafından hissediliyor. Ben beğendim, çok güzel bir aşk romanı okumak isteyenlere tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Milyonlarca insanın yaşadığı bu şehirde yapayalnızım. Çevremdekiler uçsuz bucaksız boşluğumun içindeki bir zerreden farksız. Ya bende bir sorun var ya da bu hayatta kimse beni anlamıyor.