Sanki içime hapsolmuş bir başka beden var adeta,duygunun varlığı bu denli güçlümüydü?
Mutlu anlarımda içimi gıdıklıyor da,yıkılmış ve çaresiz hissettiğimde ne ciğer bırakıyor ne de yürek...
İnsanı insan yapan duygularıdır derler,o yüzden ne hissettiğinize ve ne hissettirdiğinize dikkat edin.
M.H.K