#sevdaluk#

#sevdaluk#
@mi76
Kimseye sana baktığım gibi bakamam. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem. Ve bir daha hiç kimseyi de böyle sevemem…
Dokunamadığım.. Göremediğim.. Dindiremediğim bir acı taşıyor yüreğim. Biraz yalnızlık, biraz hüzün, biraz çaresizlik…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"O yüreğindeki acı mı?” diye sordular. Hafifçe tebessüm ettim; “Hayır” dedim. “O benim imtihanım!”
Acı çekmek bir şey değil ama neyin acısını çektiğini bilmemek kahrediyor adamı.
Olacak gibi değildi, olmadı da zaten…
Sana ihtiyacım olduğunu bille bille gelmiyorsun.