#sevdaluk#

#sevdaluk#
@mi76
Kimseye sana baktığım gibi bakamam. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem. Ve bir daha hiç kimseyi de böyle sevemem…
Hayat masaldır, yaşarsın roman olur, anlatırsın fıkra, sonuç hep hikâye.
Reklam
Sen bende “kusur” ben sende “huzur” aradım.
herkes aynı kitaplarda farklı hikayeler okur.
Lanet olsun. Ne muazzam şey seni sevmek!