#sevdaluk#

#sevdaluk#
@mi76
Kimseye sana baktığım gibi bakamam. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem. Ve bir daha hiç kimseyi de böyle sevemem…
Sorgulanmayan hayat yaşamaya deǧmez.
Reklam
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur… Aynı şehirde sen varsın, ben varım, biz yokuz. Ne acı dimi… Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın
Hiç bir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim Sana şiir yazmak ne haddime. Varlığın şiir zaten… Çek bakışlarını gözlerimden, aşk bu şeytan doldurur.
''Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum" Özdemir Asaf