meftuni

meftuni
@mieftuni
‘’Gün doğmadan meşime-i şebten neler doğar.’’
Belki delirmedik ama kudurduk Nefsimize göre bir dünya kurduk Zevkinde keyfinde dibine vurduk Tükettik her şeyi neyimiz kaldı Dünyayı verseler yine yetmiyor Tamahkar olunca istek bitmiyor
Reklam
Var mı daha ağır yük, Zamanı çekmek kadar. Yaşama sebebimsin, Su kadar, Ekmek kadar. Ayrılığın özlemin, Her şeyin bi hazzı var. Seni anmak ta güzel, Seni beklemek kadar..
Mevlana ne güzel demiş.. Her şeye dertlenip canını sıkma, ey gönül. Ne bu dertler kalıcı nede ömür.
Her sabah Seher vakti.. Çıkar çıkar bakarsın.. Bilmiyorum ne derdin var kız senin... youtu.be/xLs6yR_o5-8
Müzik
İnsan hayatında mutluğun tek kaynağı inanç, ve imandır..
Reklam