meftuni

meftuni
@mieftuni
‘’Gün doğmadan meşime-i şebten neler doğar.’’
Galata şiirdi ama Kız Kulesi onu asla okuyamamıştı. Onları ayıran boğazında yakası bir araya gelmemişti, gelmeyecekti de. Her yakan, eninde sonunda yaktığı gibi yanıyordu çünkü..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendini açıklamak zorunda bırakmayacak kadar seni iyi tanıyan, paldır küldür seni yargılamayın neyi hangi niyetle yaptığını bilen biriyle vakit geçirmek."
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat herşeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatında mevcut olduğunu, benimde bir ruhum bulunduğunu öğrettin.
Alışırsın diyorlardı, unutursun, elbet geçer. Ben şiir yazdığım o kadına şair olmaktan vazgeçmem...