"Sensizken o kadar boş ki içim. Ne zaman adını ansam yankı yapıyor. Böyle yaşanmaz diyorum. Ama böyle de yaşanıyor. Azala azala, tükene tükene, öle öle..."
"Keşke herkes ömrüne yakışanı bulup ömrüne eklese..Ama hayat öyle değil işte. Sen burada gündüzü yaşarken, dünyanın diğer yarısı hep karanlıkta..Kolay değil seninle aynı doğrultuda olan insanı bulmak."