Miray Demir

Başkalarının bana davranışlarından şikayet ediyorsam hiç kuşkusuz yanılıyorumdur. Çünkü bu benim onlara muamelemin bir etkisi ve görünümüdür daima. Yeterince sevilmediğim için üzülüyorsam eğer bu, yeterince sevgi hissetmediğimdendir.
Reklam
Ölümün, hepimizin acemisi olduğu bir tecrübe gibi kapımızı çaldığı doğru değildir. Doğmadan önce hepimiz ölüydük.
Aşkın sevilen kişiyi ne kadar alakadar ettiği, sevilenin kendinde taşıdığı şeylerle orantılıdır.
Gerçekten aşık kişi neden ilişkilerde devamlılık, dinamiklik peşindedir? Çünkü hayat ağrı sızıdır ve tadına varılan aşk bir anestezidir. Kim ameliyatın ortasında uyanmak ister ki ?
Reklam