Kurgu harika ve çok hoş. Tasvirler insanı çok farklı dünyalara sürüklüyor. Akıcı üslubu okuyucuyu içine çekiyor. Tek sevmediğim yanı çok fazla karakter var. Karakterleri akılda tutmaya çalışırken kurgudan biraz uzaklaşıyor insanı. Her şeye rağmen okunası bir kitap. Serinin devamını merak ettiyor insana.
Kül Gibi KarSara Raasch · Kırmızı Kedi · 2016152 okunma
"İşte bu yüzden edebiyat büyüleyici. Her zaman yorumlanması gereken bir şey var ve yüz farklı kişi için yüz farklı anlamı olabilir. Hiçbir zaman iki kez aynı anlama gelmez."