Ah ne oldu bu ayacığa,
Azıcık şişmiş ayacığa!
Doktorlar gelip gidiyor, tedavi ediyor,
Sarıp sarmaliyor, büsbütün sakatlıyorlar.
Ayaciklara üzüldüğüm yok,
Varsın Puşkin ovsun onları.
Üzüldüğüm o güzel baş.
İçine fikir sokmayan baş.
Yeni yeni uyanmaya başlamışken
Ayacik engel oldu!
Güzel başın anlaması için
Ayacigin iyileşmesi gerek...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Ne gibi, siz Tanrıya inanıyor musunuz?
-Tam tersine, Tanrıya diyeceğim yok. Şüphesiz, Tanrı sadece bir varsayım.. Ama varlığının düzen için... Dünyanın düzeni ve başka şeyler için gerekli olduğunu kabul ediyorum. Olmasaydı icat etmek gerekirdi onu...
- Sosyalist ne demek?
- Tam bır eşitlik; mal, eşya ortaklaşadır, evlenme yok, din yasalar isteğe göre, her şey öyle... Ama sen henüz bunu anlayacak yaşta değilsin, zamanın gelmedi daha. Hava ne kadar da soğuk.
Coşup eğlenmek istiyorum dostlar, ne var bunda, Tanrı bağışlar! Tanrı olsam bütün insanları bağışladım: "Sevgili günahkarlarım, bugünden tezi yok, hepinizi bağışlıyorum!"