Nasıl ne kadar sürer bu bilmiyorum..Sizi bir kalıp içinde değerlendirip bakışların üzerinizde olduğu ,samimiyetten uzak (çünkü hissetmiyorum)davranışlarınız altında türlü nedenlerin arandığı(açıklama ihtiyacı hissediyorum çünkü) sığ muhabbetlerin odaları doldurduğu, gerçek hissiyatımın, fikirlerimin üzerini bir tülle örtüğüm,bildiğimi sandığım yerde kimsenin tanımadığı bir yabancıyım aslında ve anlaşılmayacağımı anladığım bu yerde bilinmek istemiyorum sadece bu..