"Hazırım dedim," Nora'ya. Ona verdiğim sözü hatırlıyordum;en sonunda yerine getirmeye hazır hissettiğim sözü.
Hikayemi bütün dünyaya anlatacaktım.
Vee nokta. Sen ne güzel kitaptın Badem Ağacı sen güzel insandın Ahmed Hamid hayatıma düşüncelerime çok güzel dokundun
"Sadece başarısız olmaya cesaret edenlerin büyük bir şey başarabileceğini biliyorum" Ahmed Hamid sen güçlü bir gençsin ben sana güveniyorum ve kitabı heyecanla bitirmek istiyorum