Aylin

Aylin
@moonlight_o
“Kişi kendini yapar, bozar, dağıtır, yıkar, kırar sonra, yeniden kurar…” Oruç Aruoba
Reklam
Şaşıyorum, bu insanların bencilliğine..
Günaydın☀️
Oy kullanmak ne kadar değerli değil mi? Bize söz hakkı verilmiş. Ama bunu ne kadar hissedebiliyorsunuz ki? Üzücü olan bu!
Cumhuriyeti doyasıya yaşayabilseydik; Çocuklara, gençlere, işsize, evsize, Herkese iyi gelmeliydi..