Şu sosyal medyada Atatürk’e karşı bazen o kadar saçma videolara denk geliyorum ki,
Bu insanlar bu tarihi nerden öğreniyor?
Karalamak için cahilce yorumlar yapılıyor.
O kadar kızıyorum ki.
Bir lider size,
bu halka seçme, seçilme hakkı vermiş;
Bunun ne kadar değerli birşey olduğunu biliyor musunuz?
Bunun gibi birçok insanlığa iyi gelicek inkılaplar yapmış,
Nasıl karşı olabilirsiniz böyle bir akla?
Hiçbir şey bilmiyorsanız,
Biraz düşünebilseniz de doğru yolu görebileceksiniz zaten!