Dedem eskiden sevgilisine kızınca güvercini duvara fırlatmış, tabi o zamanlar telefon yok.
Doktora gittim, Ağrı nerede? Dedi. Doğu Anadolu’da dedim. Yeminini bozdu, zor kaçtım.
Ayna benim en iyi dostumdur. Ben ağlarken o asla gülmez, zaten gülerse altıma sıçarım.
3 kenarı olana üçgen, 4 kenarı olana dörtgen, götü başı ayrı oynayana da götgen denir.
Bazen o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile gerçekten mutlu olduğumu sanıyorum.
Türk olmak “Allah düşmanımın başına bile vermesin” deyip düşmanına dua eden tek millet olmaktır.
5 liralık fıstık alabilir miyim? Tabi buyurun. Ne kadar? 5 lira. Sağ olun iyi günler.
Sabahları Adriana Lima gibi metrobüs durağına gelen o kızlar koltuk kapmaya gelince Kibariye’ye dönüşmeseler iyiler aslında.