Emre Doğan

Reklam
Ama gülmek.o kadar güzel kılıyor ki seni benim gözümden bir görsen seni her an güldürmek istersin kendini.
Birazda gülelim
Dedem eskiden sevgilisine kızınca güvercini duvara fırlatmış, tabi o zamanlar telefon yok. Doktora gittim, Ağrı nerede? Dedi. Doğu Anadolu’da dedim. Yeminini bozdu, zor kaçtım. Ayna benim en iyi dostumdur. Ben ağlarken o asla gülmez, zaten gülerse altıma sıçarım. 3 kenarı olana üçgen, 4 kenarı olana dörtgen, götü başı ayrı oynayana da götgen denir. Bazen o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile gerçekten mutlu olduğumu sanıyorum. Türk olmak “Allah düşmanımın başına bile vermesin” deyip düşmanına dua eden tek millet olmaktır. 5 liralık fıstık alabilir miyim? Tabi buyurun.  Ne kadar? 5 lira. Sağ olun iyi günler. Sabahları Adriana Lima gibi metrobüs durağına gelen o kızlar koltuk kapmaya gelince Kibariye’ye dönüşmeseler iyiler aslında.
 Daha ileriye ulaşman için bir kaç adım geri gitmeyi öğrenmelisin. Çünkü en ileri sıçrayışlar, iki adım geriden başlar..
Eflatun##
Bir yerde suç varsa , O yerde Adalet yok demektir
Reklam