Mr Ghost

Mr Ghost
@mrghost23
Yağmurlarda ıslanalım ama hiç USLANMAYALIM TAKİP-TAKİPÇİ SAYISI telefon numarası gibi olan hesaplar; sevgiler ama HAYIR ! . . youtube.com/watch?v=HJl03Nv... anitsayac.com
Her şeyin bittiği yerde, asıl hikâye şimdi başlıyor. Zamanın Artığı – Son Kalan Ben
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Mr Ghost

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
39/60 kitap - %65 tamamlandı
39 kitap okudu
60 kitap
9,7bin sayfa
2 inceleme
223 alıntı
9 günde 1 kitap okumalı.
Bu bir veda değil. Bu, hayatta kalmanın hikâyesi. Her şeyin sona erdiği yerde, asıl hikâye başlıyor. Küllerin arasından doğan bir iradenin, zamana meydan okuyan bir ruhun hikâyesi… Ahmet Özay serisinin finali: Zamanın Artığı – Son Kalan Ben Ailesiyle tehdit edilen Ahmet, elinden alınabilecek her şeyi kaybettikten sonra intikamını alır. Ancak bu, mücadelenin sonu değil, aksine en çetin yolculuğun başlangıcıdır. Çünkü gerçek savaş, insanın kendi içindedir. Final hikâyesinde Ahmet Özay, acıyla sınanır, zorluklarla yoğrulur, direnişle ayakta kalır. İhanetin karanlığında kaybolur, sevginin ışığında yeniden doğar. Mutluluğu ararken bedel öder, hayatta kalmanın ne anlama geldiğini öğrenir. Zamanın Artığı – Son Kalan Ben, bir karakterin değil zamana tutunan bir insanın hikâyesidir. Çok Yakında Başlıyor...
Bir uçurum var kalbimle nefesim arasında, Yaşam der ki: “Gel, ışığımda çoğal.” Ölüm fısıldar: “Dinlen bende, uykuya dal.” Ben ikisinin kıyısında, Adını çağıran bir yankıyım hâlâ.
Çok yakında!
** Bazı gidişler ardında hatıra bırakmaz. Bazıları ise insanın içinden bir ömrü alır. Bu kez giden o değil. Kalan da eskisi gibi biri değil. Geçmiş kapıyı çalmıyor artık. Kapıyı kırıyor. Çünkü bu kez mesele kaybetmek değil, Neye dönüştüğünü kabul etmek. Bu bir veda değil. Bu, hayatta kalmanın hikâyesi. Her şeyin bittiği yerde, asıl hikâye şimdi başlıyor...!