Çocuklarımıza,
Peygamber Sallallahu Aleyhi ve Sellem Efendimiz!
571 yılında doğdu demeden önce, niye doğduğunu izah etmek zorundayız!
Doğumuyla- ölümüyle değil,
Hayatıyla ilgilenmek zorundayız.
Peygamberin aleyhissalâtu Vesselâm, doğduğuyla öldüğüyle ilgilenmek Ebu Talib'in de yaptığı işti!
Ebu Talib
40 yıla yakın zaman
O'nu bağrına basmıştı. Insanlık şahit ki Ebu Talib, Şiba vadisinde aç kalıp peygamberi aç bırakmamaya çalıştı. Aleyhissalâtu Vesselâm.
Nerde Ebu Talib?
Doğum onun bahçesinde gerçekleşti üstelik
...
Nerde Ebu Talib??
Hatta ve hatta,
Tebbet yedaa ebii lehebb olan adam! Canım yeğenim diye hizmetçisini gönderdi.
Eli kuruyasıca Ebu Leheb bile Peygamberin Doğumuyla ilgilendi.
Şeriatına gelince...
Şeriatına gelince yoluna dikenler koydu ama!
!! تبت يدا أبي لهب