Uğruna savaşacak ne mi var?
Hayatın kendisi, bu yetmez mi?
Hayatta olmak.Acı çekmek. Keyif almak...
Uğruna savaşacak ne var, öyle mi?
Sorun şu ki siz savaşmıyorsunuz.
Pes ettiniz, endişeler girdabında sürükleniyor, hastalık ve ölümü düşünüyorsunuz. Fakat... Ölüm kadar kaçınılmaz bir şey daha var. O da hayat.
Evrendeki gücü düşünün, dünyayı hareket ettiren, ağaçları büyüten ve bu sizin içinizdeki güçle aynı. Eğer sadece cesaretiniz ve onu kullanma isteğiniz varsa.