mcantinig

Benim de hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi.
Reklam
İnsansın. Her şeye yetişmek ve mükemmel olmak zorunda değilsin. Yorulabilirsin, her zaman yeniden deneyebilirsin, dinlenebilirsin.. Olduğu kadarıyla iyisin. Kendine izin ver.
Büyük balık, küçük balığı özleyedebilirdi! Ama siz, balıkların birbirini yediği bir hikaye anlatmayı tercih ettiniz.
Zaman sizin içinizde, Zaman sizsiniz. Şimdi bunu bir daha okuyun.
Uğruna savaşacak ne mi var? Hayatın kendisi, bu yetmez mi? Hayatta olmak.Acı çekmek. Keyif almak... Uğruna savaşacak ne var, öyle mi? Sorun şu ki siz savaşmıyorsunuz. Pes ettiniz, endişeler girdabında sürükleniyor, hastalık ve ölümü düşünüyorsunuz. Fakat... Ölüm kadar kaçınılmaz bir şey daha var. O da hayat. Evrendeki gücü düşünün, dünyayı hareket ettiren, ağaçları büyüten ve bu sizin içinizdeki güçle aynı. Eğer sadece cesaretiniz ve onu kullanma isteğiniz varsa.