Çok fazla kırılıyorsan;
• Sertsin/esnek değilsin.
• Hassassın, olgunlaşmalısın.
• Çabuk güveniyorsun, zamana yaymalısın.
• Başkalarından çok fazla beklentin var, biraz da kendinden beklemelisin.
Sevgi, tanıyarak sevmektir. Tanımadan olan; hayranlıktır, aşktır, beğenidir. Kırılgandır onlar. Tanıdığın an bile bitebilir!
Oysa sevgi kendiliğinden oluşmaz. Tıpkı ağaç gibidir. Gıdası da ilgi ve güvendir. İşte bu nedenledir ki kendiliğinden olmaz, kendiliğinden de bitmez.