Artık daha az seviyorum seni...
Unutur gibi...ölür gibi daha az..
Yeniden ödetiyorum kendime
Onca aşkın öğretmediğini..
...Kolay değildi..
Yanlızca sevgilimi değil... Evladımıda kaybettim ben..
Kaç acı birden imtihan etti beni
Bir tek gece vardır insanın hayatında..
Ömür boyu sürer nöbeti..
Buda böyleydi..
İyi ol..
Sağ ol..
Uzak ol..
Ama bir daha görme beni...