Bir kadın güzel olduğu için sevilmez…
Sevdiğin için güzeldir o. Sırf sen seviyorsun diye herkesten farklıdır,herkesten başka bakar gözleri…
Senin ona verdiğin değer kadar anlamlıdır,sevdikçe daha güzelleşir kıymetlenir.
Bir kadının güzelliği kaç para eder bilmiyorum ama sevdiğin kadının gülüşü dünyalara değer …🌿🌙