Mevlana demiş ki ; Gönül ile aklı koydum kafese biri Umut diyor biri Kes diyor. Çırpındıkça kaldım nefes nefese biri dayan diyor biri pes diyor.
Yüreğim döndükçe döndüm ak kora sabrım Demir aldı yelkenler fora …
Gitmek istiyorum çok uzaklara, biri aman diyor biri es diyor..
Bazı durum ve olaylar vardır.. gördüğün ve bildiğin bir takım gerçekler vardır. İşte öyle anlarda ne soru sormak ne de sitem etmek bir şeyi değiştirmez. Sükut ile beklemek en güzel cevaptır…