S

insan bazen en çok kendinden yorulur. düşünmekten yorulur, üzülmekten yorulur, içine attıklarından yorulur..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaz bana ki tamamen çökmeyeyim.." diye bitirmiş bir mektubunu Dostoyevski.
Terbiye edemediği acıyı tahliye etmeli insan. Mutluluk bazen vazgeçmektir..
seni sevdiğim bütün yolları az önce tekrar yürüdüm kaldırımlar aynı da o ağaçlar kaç yaprak döktü kim bilir.
Kirpiği gözüne kaçtı diye ağlar mı insan?