Seninle gezmediğim bir sokak var içimde hala..
Seninle gitmediğim bir yolculuk var daha..
Seninle geçirmdiğim günler, geceler seninle paylaşamadığım bir ömür var daha
Ama sanırım benim de artık senin gibi her şeyi unutmam ve yoluma devam etmem gerekiyor..
Sana söz bir daha rahatsız etmeyeceğim seni..
Sen mutlu ol Yeter
Hoşça kal...
Sen varken zaman ne de hızlı
Geceler sen varken aydınlık
Sen varken her şey tastamam
Yüzüm gülüyor birden
Şarkı söylemek istiyorum
Yollar sen varken kısa
Sen varken toprak daha bir sıcak
Gözlerim sen varken uğramaz yasa
Yüreğim kanatlanır birden
Şarkı söylemek istiyorum..
Güneş sen varken iniyor bahçeye
Yıldızlar sen varken parlıyor
Sen varken hayat yerli yerinde
Dilim çözülüyor birden
Şarkı söylemek istiyorum...
Yolları büsbütün kesse de zulüm,
Esip dursa da acının çöl ayazı,
Hangi dağ efkarlıysa ordayız.
Perişan edilen her şey bizimdir.
Yağmur oluyoruz hangi ırmak kurusa,
Gülüşümüz çocuk..