Herkes değilsin ve başkası gibi olamazsın. İnsanlara ne kadar uyum sağlarsan sağla senin kişiliğin her zaman onlardan farklıdır. Ya iyisindir ya da kötü. Eğer yanlışların varsa bu yanlışları doğuran doğrularında vardır. Sen kendine baktığında her zaman haklısındır ama iş başkasına geldi mi, haklı olmak hiçte önemli değildir. Kendini biliyorsun. Kendini tanıyorsun. Çünkü her saniye kendinle birliktesin. Neler hissettiğini, neler yaşadığını, neler düşündüğünü en iyi sen bilirsin. İnsanları önemseme, herkes kendini düşünür.