Arabayla giderken yolunuzun tam ortasında bir kaya parçası belirdiğinde ne yaparsınız? illa o kaya parçası yolun ortasından kaldırılıp bir kenara atılana kadar bekler misiniz, yoksa etrafını dolaşıp yolunuza devam mı edersiniz?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz şahsımıza özel, biricik ve sadece bize özgü bir yol belirlemeliyiz.
Peki, bu durumda bizim için en iyi yol hangisi? Hangi yoldan ilerleyecegiz? Aslına bakarsanız, hiç fark etmez hangi yoldan gittigimiz. Burada esas belirleyici olan şey, bu yolculukta elde ettiklerimizi kendi yaşamımıza ne ölçüde kattığımız olacaktır.
İzmir’den İstanbul'a hiç ara vermeden de gelebilirim, yol kenarımda satılan meyve-sebzelerden alarak, tenha ama lezzeti harika lokantalarda yemek yiyerek, yolculugun her anını iliklerime kadar hissederek de gelebilirim. Yolu anlamlı kılan şey, yolculuk esasında hayatıma neler kattığım olacaktır.
bu kitapta yazılanları
okumak kişiye zor gelebilir. Çünkü okurken kendimizle yüzleşeceğiz. Bu bizim hikâyemiz. Bizim hayatımız. Bizim heybemizdekiler. Bu da belli bir ölçüde acı ve ıstırap verebilir. Yine, alışılagelmiş bir davranış kalıbı gereği yüzleşmekten kaçınmak isteyebilir ve kitabi bir yerden sonra unutulmak üzere rafa kaldırabiliriz. Zaten öyle yapmıyor muyuz istemedigimiz ve bize huzursuzluk veren anılardan, düşüncelerden ya da duygulardan kurtulmak için?