Okuldan verdikleri "Öğrenci Tanıma Formu" nu dolduruyordum.
"Eviniz kaç odalı?" diye soruyordu.
Söyle yazdım: "Iki oda bir de yalnızlık."
Sıradaki soru şuydu:
"Eviniz neyle ısınıyor?"
Cevabım hazırdı: "Sevgiyle."
Bir alttaki soruyu okudum:
"Okula nasıl geliyorsunuz?"
"Hayal kurarak." diye fısıldadım.
Bir alttaki soru:
"Kendinize ait odanız var mı?"
Formda "Evet" ve "Hayır" diye iki seçenek vardi. Ben ikisini de işaretlemedim. Sorunun yanına sunu yazdım:
"Benim kendime ait bir dünyam var ve o, bir odaya sığmaz."
Devamındaki soru:
"Anne ve babaniz sağ mi?"
"Anne" yazan yeri hemen işaretledim. Ama
"Baba" kısmına gelince kalemim sanki havada asılı kaldı. Forma bir süre baktıktan sonra o kısmı boş bıraktım. Içimdeki boşluk o kadar büyüktü ki... Bir babanın yokluğu, küçücük bir işaretle anlatılabilir miydi?