... Başkasının yapamadığını kendi hayat şartlarına göre değerlendirip genelleme yapmışlar,bizim insanımız da hiç durur mu? Romantik edebiyatçılar âh..Başkasının ne yaşadığını ve hayatını bilmeden böyle genellemelerle edebiyat yapıp üstüne o insanı içinde karartmak..Bu dahi kul hakkı değil midir?