Dilek

Dilek
@munnteha_
“neye uzattıysak elimiz..”
Gönül almak zor şeydi ve gönül vermek daha zor. Amma gönül vermeyi bilenlerdi, gönül alabilenler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendini hep bir tohum olarak görür.Toprağa düşer hep.Ve oradan boy vermek için gerekli şartların gözükmesini sabırla bekler.(Diriliş insanı)
Birdenbire bul aşkı, Bu tuhfe bulanındır.
Ey insan! Şahdamar nerede kaldı? Şahdamardan daha yakın olma nerede kaldı?