Dilek

Dilek
@munnteha_
“neye uzattıysak elimiz..”
Ayrılık buluşmaya doğrudur.Yitirme bulma arzusunu doğurur.Gurbette söylenir sıla şarkısı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Bir gün eğer benden uzak, Karanlık bir yağmur gibi canını sıkarsa yaşamak Aslolan hayattır, Beni unutma...”
Tenhada dilediğin kadar Rabb’ine ağla ama tenhada ağlayan birine sebep olma.
Cânıma cânânı kimden umayım, derdime dermanı kimden umayım.. Sen yarattın yine sen yardım eyle..🥀
‘Yağmur, gülşenimize sensiz baldıran düştü Düşmanlık içimizde; dostluklar yaban düştü...’