Dilek

Dilek
@munnteha_
“neye uzattıysak elimiz..”
Bakıyoruz da gönlümüze, kırık. sevgimiz kime neye belli değil, bölük pörçük.Arzuhalcilerin kapısında bekleşir gibi şöhrete, servete, güvenceye, eşyaya, dünyaya götürecek vasıtaların şefaati için bekleşip durmaktayız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İncinmişsin.”
Öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktaN...
Güz geldi Ömür Hanım, Dünyâ aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul...🍂
Unutmayı öğrenir, hissetmeyi unuturmuş insan...