Müphemm

Müphemm
@muphem_z
Umut var mı?... Sevgi Sarmalı
Belki de kolay yol yoktur. Yalnızca yollar vardır.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini yetersiz hissetmediği bir zamanı hatırlamıyordu.
Alıntı
Ölümle burun burunayken yaşamak daha cazip geliyordu.
Alıntı
"İnsan;' diye yazmıştı Thoreau Walden'da, "hayallerine doğru güvenle yürüdüğü ve hayalindeki hayatı yaşamak için çaba gösterdiği takdirde gündelik hayatın akışı içinde aklına dahi gelmeyecek bir başarıya ulaşacaktır.' Aynı zamanda bu başarının, yalnız kalmanın bir ürünü olduğunu gözlemlemişti. "Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım" Ama saf doğanın (Thoreau'nun deyişiyle, "vahşilik merheminin") ortasındayken, yalnızlık apayrı bir kişiliğe bürünüyordu. Başlı başına bir çeşit bağlantıya dönüşmüştü. Doğayla arasındaki bir bağlantıya. Kendisiyle kurduğu bir bağlantıya.
Alıntı
Nereye gidersen git anılar hep seninle ve hayat böyle b*ktan bir şey işte...
Alıntı