murat sadak

murat sadak
@murat0021
Hissettiklerim manzara çiziyorum
ögretmenlik
lisans
diyarbakır
8 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
İyi bir düşçü asla uyanmaz
Yaşamak, bir başkası oImaktır. Ve insan bugün, dün hissettiği gibi hissediyorsa, hissetmek oIanaksızdır. Dün hissediIeni bugün de hissetmek, hissetmek değiI, dün hissediImiş oIanı bugün de anımsamaktır yaInızca. Artık yok oImuş oIan dünkü hayatın canIı cesedi oImaktır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
..sayfalara, gözlerimden daha yorgun olan ruhumu bırakıyorum
Ufacık bir fikir çok büyük bir hale gelebilir... Büyüyerek seni ifade edebilir ya da yok edebilir
Yan yana yürümeyelim diye dar yapılmıştı kaldırımlar. Ve yine yan yana yürümeyelim diye dar kafalıydı insanlar. Ve sırf dardı diye kafalar, düşünmeyi bırakıp sevmeyi denedik, sarılmak yakar bizi" deyip aşkı hep, uzaktan sevdik.