Yaşamayı ciddiye alacaksın yani o derecede öylesine ki kolrın bağlı arkadan sırtın duvarda yahut kocaman gözlüklerin beyaz gömleğinle bir laboratuvarda insanlar için ölebileceksin hemde yüzünü bile görmediğin insanlar için hemde hiçkimse seni buna zorlamamışken hemde hemde en güzel ve gerçek şeyin yaşamak olduğunu bildiğin halde!!!