Mustafa Demir

Mustafa Demir
@mustii
sınıf öğretmeni
Sınıf Öğretmeni
lisans
30 Temmuz 1992
13 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Mehmed'im, sevinin, başlar yüksekte! Ölsek de sevinin, eve dönsek de! Sanma bu tekerlek kalır tümsekte! Yarın, elbet bizim, elbet bizimdir! Gün doğmuş, gün batmış, ebed bizimdir!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En güzeli de zamanı geldiğinde çekinmeden siktiri çekebilmekti ☺️☺️😁😁
"Ne ibrettir kızarmak bilmeyen çehren, bırak kardeşim tahsili; git önce edep, hayâ öğren." Mehmet Akif ERSOY
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK: Gelecek nesil sizlerin eseri olacak .iyi ki öğretmen oldum 👍😎👍
Bedelini ödemediğin hiç bir şey senin değildir 🔥