Okur

"Çilesi, belası başım gözüm üstüne, derdimin dermanı say bu sevdayı." Abdurrahim Karakoç.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aliya İzzetbegoviç'in mezar taşında şöyle yazar: * "Her şeye kadir olan Allah'a yemin ederim ki köle olmayacağız."
"Kalpten kalbe yol vardır." (Mine'l-kalbi ile'l-kalbi sebîlâ.)
‘‎اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ‎ بسم الله الرحمن الرحيم ‎NİYET ETTİM ALLAH RIZASI İÇİN, ‎MENBASI VE MASDARI OLAMAYACAĞIM HAKİKATLERİN, MAZHARI VE MAKESİ OLMAYA. ‎AMİN.’
"Sorun nasıl yaşandığı değil niçin yaşandığıdır. Kişinin ölümü de hayatı kadar değerlidir. Her şeyden öte tek bir şey: Kendine ve gayene sadık kal." - Aliya İzzetbegoviç (Özgürlüğe Kaçışım)