Sessizlik

Sessizlik
@mutluiren
null
Hadi canım sende
Lise
Edirne
Bu dünya için kendinizi paralamanız gülünç. -Franz Kafka
4 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. “O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden… Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.
Reklam
Herkes delirmiș
Beynimi uyuşturuyor özlemin…
Herkes ôldürür sevdiğini.