AlpArslan

AlpArslan
@myfgy
Dünya da bir yerdeyim işte aramayın beni..
Ben bu yaraları düşmanımdan almadım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok yara aldım sen farkında olmadan. Çok kırıldım senin yüzünden, sen bilmeden. Cok agladım belki de ilk defa biri için sen duymadan.. 'ama cok mutlu oldum sen farkındayken' cok huzur buldum sen isteyerek sarıldığında, cok güldüm belki de en cok senin yanında sen güldürürken. Umarım hayat bi gün sana hiç bulamayacağın sevgiyi nasıl elinin tersiyle ittiğini hatırlatır...
Şimdi bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim.
Mesela ben hiç babamla dertleşmedim.
Bizi yaşayabilecekken yaşayamadıklarımız bitirdi..